Hahaaa!

Snö! Vitt! Ljusare! Det är faktiskt rätt skönt :)
Och Theisan ÄLSKAR snön! Haha!
Imorse när vi gick morgonpromenaden gick vi förbi en snöhög som va uppskottad, vad gör hon? Jo, hon kör ner hela huvudet i högen och tjorvar runt. Springer runt som en toka och ska äta upp alla snöklumpar hon kan hitta. Hon är helvild! Fan så kul!
Nu håller jag iaf tummarna på att vi får en riktigt vit vinter så kan härja massor med min lilla busa ute :)

Waaah, ikväll landar min hunny i Sweden och troligtvis kommer han hem till mig imorgon :)
Som jag LÄNGTAR!! :D

Nu ligger vi nerbäddade i sängen, hund och jag. Hon sover som en klubbad gris och värmer mina kalla fötter och jag ska dra igång lite top model, säsong 15.

I eftermiddag drar vi hem till mamms och tillbringar natten där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0