Kuuuul....

Fick reda på ikväll att min kära sambo förmodligen inte kommer hem på onsdag. Det går nämligen inga tåg från G-borg efter flyget har landat. Skitkul...
Jag erbjöd mig att hämta honom halvvägs, men tydligen kan ingen köra honom.? Suck.. Och jag kör fanken inte hela vägen till Götet och hem igen, samma kväll med en 4 månaders valp i baksätet..
Skulle inte förvåna mig om han kommer på fredag då hans broder ändå ska köra hit.
Vi får helt enkelt se.
Inte så skojsigt detta med tanke på att vi ska vara ute från lägenheten om 11 dagar. Och jag är typ själv med packning och flyttstädning. Yippie-hoooo!

Det är sjukt trist att han inte kommer på onsdag.. Jag längtar ju!
Jag saknar min gubbe!!

Förresten, IDAG är Theisan 4 månader.
Hurra hurra!
Och ännu en tand är lös :) Wooeo!
Hoppas hon kan växa upp snabbt och börja bete sig.
Hur söta och goa valpar än må va så är de sjuhelvetes jobbiga!

 Min lilla terrorist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0