Packa packa packa...

Ja, rubriken talar för sig själv?
Japp, jag packar och har gjort det i ca 2 timmar med en galen hund som springer om fötterna och måste vara med på allt. Titta på allt och nosa på allt. Och gärna smaka på allt. Haha, hon är jobbig men förjäkla härlig :)
I köket finns nu bara det mest nödvändiga som glas, enstaka kaffekoppar, minimalt med talrikar, bestick och grytor. Och sånt småplock och självklart städgrejorna.
Känns trist med denna packningen, trodde jag skulle slippa det på ett jäkla bra tag men icke sa nicke. Så blev inte fallet.
Men vi kommer få det bra i stan, jag och mina två älsklingar.

Apropå älsklingar, alldeles snart lyfter planet och sen har jag inte min gubbe i Sweden anymore. Jag vet inte varför, men jag trivs bäst när jag har mina kära i Sverige. Jag gillar inte när de är utomlands. Jag är nojig över att det ska hända något och jag inte kan ta mig dit. Det blir liksom lättare om de befinner sig här. Äh, fan vad jag är knäpp ibland. Det kommer gå bra med flygningen och hans storebröder får vakta honom i London. :P
En annan sak som är jobbigt när ens kära är iväg och flänger är att det inte blir så många telefonsamtal om dagen som jag vill. Nej, nu får jag ett samtal om dagen till Onsdag kväll. Det är vad jag får nöja mig med. Och jag gillar inte det. Viktor och jag kan ringa till varandra säkert 10 gånger när vi är iväg från varandra. Så att korta ner det till ett fjuttigt ett är fan inte roligt :P

Nu sitter jag och väntar på mamma som snart kommer med mat. Jag orkade helt enkelt inte ställa mig och laga mat med tidningspapper, tejp och kartonger i hela köket så det får bli donken idag.
Sen är det inte heller roligt att laga mat endast till sig själv och dessutom sitta och äta själv.

Haha, Theia springer runt här och piper av ren trötthet. Vi var nyss ute där hon gjorde vad hon skulle så det är inte därför hon gnäller. Hon är knasig den, hon är alldeles röd i ögonen av trötthet men inte fanken har hon vett att gå och lägga sig. Tss, hon är för söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0