Piss o Skit

Jävla väder! Gaah, nu får det väl fanken sluta regna snart? Jag blir galen! Theia hatar att vara ute när det regnar så det blir varken några promenader eller träning med linan. Hon totalvägrar att vara ute! Hon gör vad hon ska sen ska hon bara in, om det så är det sista hon gör. Haha, knasboll :P

Pratade med hyresvärden och nuvarande ägaren av lägenheten på Myntvägen igår och på torsdag eller fredag kan vi hämta nycklarna och påbörja flytten..
Nu är det inte lång tid kvar. Bittersweet, verkligen.

Pratade med älsklingen min igårkväll och fy fasiken vad jag saknar honom! Saknar en trygg famn att krypa in i, saknar mys i soffan, saknar att vakna jämte honom. Uuuh, kom hem nuuu!

Jaja, för att försöka fördriva tiden lite ska jag ta min hund och krypa ner i sängen. Sova bort hela eftermiddagen förhoppningsvis.
Imorgon eftermiddag åker vi åter igen hem till mamma och tillbringar natten där.
På torsdag ska vi köra till Kristianstad med min förbannade mobil igen. OnOff borde ha en spark där bak. Sista gången jag handlar något där. Aldrig mer. Nej, i fortsättningen blir det Elgiganten. Där snackar vi om service och att dem månar om sina kunder.

Just det, sängen var det ja. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0