Happy Birthday!

Idag säger vi stort grattis till Micke på födelsedagen!
Ikväll åker jag och Theisan dit på kalas. Viktor kan inte följa med då han går på jobb-passet ikväll. Men vi håller tummarna på att han hinner köra inom en snabbis på en kaffe i alla fall :)

Eftersom mamms har fullt upp fixade jag födelsedagspresent förut. Perfekt tillfälle att bilträna Theia ytterligare. Hon är så duktig så, min lilla tjej. Hon fick även prova på att lämnas själv i bilen, bara en jättekort stund, när jag skulle ta ut pengar och springa inom Reptil. Verkade inte vara några problem. När jag skulle hoppa in i bilen igen satt hon i förarsätet och kikade :) Känns riktigt skönt! Svansen viftade och öronen stod som de gör när hon är glad. Matte är nöjd :)

Haha, från det ena till det andra. Jag är så trött på detta huset. Ibland undrar jag hur sjuk i huvudet man egentligen får vara.? Hela denna situationen och människors beteende är totalt skrattretande. Dock kan jag inte bestämma mig om jag ska skratta eller gråta.
Måste dock erkänna att jag tycker synd om såna sjuka människor.
Ja jisses asså..

Något mer jag är otroligt trött på är vår knasiga bovärd här. Hon är så fruktansvärt otrevlig. Det har jag fått konstaterat 2 gånger på bara några dagar. Vad är det egentligen för fel på folk? 
Jisses damen, du kanske behöver ett skott i råttan eller införskaffa dig lite Femal Balans?

Nej, det ska bli så fruktansvärt skönt att flytta härifrån. Jag längtar så :)
Det trodde jag aldrig att jag skulle säga. När det väl var bestämt var jag inte alls positiv till det, men nu kan jag knappt bärga mig :) Det är allt tur att jag har min älskade Viktor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0