Playdate!

Idag kom Sofie på besök med Baloosen så han och Theis fick leka av sig. Jag säger som Sofie ; vi tar hundarna istället för barn ;)
Iaf, det gick jättebra och de härjade som fan. Fullt ös hela tiden! Dock är Theia en riktig liten slyna! Hon är så på och stackars lilla Baloo sa inte ifrån förrän efter ett tag, då blev det lite morrande. Duktig kille ;)
De rök ihop några gånger så vi fick dela på dem, men jag tror det berodde mest på trötthet från Theis. Griniga lilla jävel :P Haha.
Men jag måste säg att det gick bra och det var riktigt roligt att se hur de flög runt här, pussades och busade :) Och det är alltid lika trevligt att sitta och prata skit med fis.

Nästa vecka ska vi ta med Theis till min morbror i Gränum så hon får träffa schäfrarna. Då är hon nog fan inte så jäkla kaxig :P
Ska ta oss en sväng till pappa också när Viktor är ledig nästa gång. Där är hon nog inte heller så kaxig för dem små rackarna kan allt säga ifrån. :P

Framåt kvällen kom mamma och Micke. Mamma är nog trött på att vi har det så ostädat här för hon puschade mig till att städa, eller ja, hon gjorde det mesta :P Usch, dags att börja växa upp här. Haha! Viktor och Micke fixade middag, tacooos! Mooomma! Så sjukt gott!
Annars ikväll har det bara varit mys och seg. Jag är så sjuuukt trött! Så nu ska jag passa på att ta mig en dusch. Viktor och Theia flänger runt här. Ut i hallen och in i vardagsrummet, fram och tillbaka. Haha, fan vad underbara de är. Mina älsklingar!

Förresten, Theis sov i sin egen säng inatt efter en del pyl och gnäll från golvet. Stackars mattes tjej! :P Men som sagt, hon måste fan lära sig att i sängen får man bara vara ibland. På inbjudan av oss.

Nu så. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0