1 vecka

Idag är det 7 dagar sen vi hämtade Theia. Måste erkänna att det har varit den längsta veckan i hela mitt liv! Visst, mycket kul har det varit men fy vad tröttsamt. :P
Jag försöker hålla hoppet uppe och intala mig själv att det kommer bli lättare ju äldre hon blir. Fortfarande mycket jobb, javisst, men det ska bli skönt som fan när hon inte är valp (eller valpig) längre..

Idag har det dock gått rätt bra på kisse-rundorna. Hon har inte alls ätit eller försökt äta så mycket skit ute som hon tidigare försökt.
Några bakslag har det klart blivit, men jag hoppas hon kommer ifrån denna fix idé jävligt snart :P

I förmiddags när hon sov tänkte jag också passa på att vila ögonen lite. Somnade som en gris efter att ha blivit väckt en gång i timmen inatt, men vaknade efter en halvtimme av att hon snarkar som en fullvuxen gris. Haha! Så söt är hon när hon ligger och snarkar i sin säng. Haha.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vår lilla vovve åt med precis allt hon kunde hitta både ute och inne, men det försvann med tiden så håll ut!

2010-09-26 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0