Fan vad bra!!

Idag har det varit fullerulle.
Åkte in till stan med Sis i förmiddags. Hon skaffade ny mobil (aaavis!) och jag var på jakt efter hundmat. Valpis är ju van vid Eukanuba. Skitdyrt märke! Så vi ska vänja henne vid ett annat. Men då måste vi blanda det nya med det gamla och vänja henne av vid det. Så jag gick in i djuraffären där det visar sig att en liten sketen påse på typ 7 kilo kostar närmare 300 spänn. Heeell no. Letat som en galning och mammsen min hittade 2 påsar á 3 kilo, 100 kronor styck! Hur sjukt bra är inte det!!?? :D
Så ikväll kör jag till Kallinge och hämtar mitt fynd!

Tvätten är snart klar, gubben ska snart hoppa upp ur sängen, sen ska det lagas mat och sånt krafs.
Kvällen blir väl lugn. Inget planerat mer än hårtvätt vilket verkligen behövs. Haha!

Usch nej, nu måste jag röra mitt feta arsle ner till tvättstugan så jag blir klar nån gång.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0