Frånvarande

Ja i bloggen blir det inte mycket närvaro för min del nu för tiden. Här är det full rulle från 07.30 till ca 00. Jag har aldrig varit tröttare eller mer slutkörd än vad jag är nu.
Visst fan är det härligt med valp, men fy fasiken vad jobbigt.
Inte blir det bättre av en natt-arbetande sambo vilket medför att jag i stort sett är själv med allt. Men men, det visste jag redan från början så jag ska la inte klaga :P

Femtioelva pisseturer varje dag, full rulle med lek och bus och ett ständigt vakande öga. Jisses vad jag längtar tills hon vuxit upp och kommit ur valp-tiden. Haha.

Men hon är så duktig. Redan kan hon sitt, ligg, kryp och när hon vill fattar hon även vad nej betyder.
Förutom när vi är ute! Hon har fått någon jävla dille på att äta allt! Ja, jag menar allt! Cigarettfimpar, påssnus, gräs, löv, bär, stenar, plast, papper, ja you name it. Allt som ligger på marken. Hon är som en jävla dammsugare och jag vet ifan vad jag ska göra för att få henne sluta.
Jag har provat allt jag kan komma på och nu funderar jag på att använda min sista ide. Nämligen sprayflaskan med vatten. Låter hemskt, ja. Men det är fan bättre att spraya lite vatten än att hon ska bli sjuk av allt ätande på allt. För det kommer hon bli...
Jaja, problem problem.

Folk pratar om hur jobbigt det är att ha barn. Kom igen när ni har valp ;) Haha.

Nej, nu när fisen sover ska jag passa på att ta ett bloss och gå och kissa själv. Håller på att pissa ner mig..

Kommentarer
Postat av: Jojje

Va söt hon är! Tur ni passade på innan dom blir förbjudna =)

2010-09-24 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0