Jobbat heeela dagen!

Usch ja, idag har jag som sagt jobbat 12 timmar.
7-13, 15.35-21.30.. Lagom mör i kroppen nu kan jag meddela.
Efter första passet bjöd mamma mig på lunch nere på rökeriet. Väldans mysigt hade vi men maten kan jag inte skryta om. Fy sjutton vad dåligt! Smakade inget vidare, fanns inget att välja på utan det var allt eller inget, sjukt dåligt utbud på dricka och detta skulle de ha 120 spänn/person för. Mycket dåligt hörrni!
Åkte hem till mammsen sen, hon somnade i fåtöljen och jag i soffan sen var det återigen dags för jobb..
Men det har gått sjukt bra idag och trots att det är fysiskt och psykiskt jobbigt samt sjuhelvetes mycket att göra var det faktiskt roligt att komma tillbaka till Mörrum. Ännu roligare är det när vårdtagare och anhöriga känner igen en och undrar vart man hållt hus :)

Snart är det bannemej dags för sängen. Imorgon är det dags för kontroll inne på tandregleringen. Suck, kan det inte vara klart på riktigt snart??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0