Låt mig sova!!!

Åååh, det hade varit så skönt att bara för en gångs skull få sova tills jag vaknar av mig själv.. I flera dagar på rad nu har jag blivit väckt efter ca 6 timmars sömn och nu är jag förbannat trött på detta!
Så på ett sätt längtar jag tills vi flyttar, förhoppningsvis ingen där som stampar i golvet 24 timmar om dygnet och håller en vaken och ger en huvudvärk...
Imorgon kommer KABO på en förbesiktning av lägenheten och om vi ska bo kvar här och betala hyran till 30/11 så får det ta mig fan hända något. NU.

Ah, hittade ett par skitfina och varma vinterkängor på Maxi som inte kostade mer än 300 spänn som jag självklart inte köpte vilket jag ångrar. Nu funderar jag skarpt på att köra upp idag och köpa dem.
Som hundägare behövs ett par rejäla skor att traska runt med i ur och skur. Snart finns inga undanflykter för att inte ut och gå på dagarna, oavsett väder.
Så ja, jag tror fanken jag kör och köper dem sen.

Helt sjukt! Det är bara 7 dagar kvar tills vi hämtar valpen! 7 dagar! :D
Skönt att allt står redo för henne. Allt utom mat är inhandlat men det inhandlas typ dagen innan vi hämtar henne. Och lite välling ska hon också få med tanke på att hon inte är så gammal :P Haha.
Det är något vi alltid gett våra hundvalpar och de har älskat det! Så jag tänkte prova det på vår också :P

Nehe, en cigg på detta sen kanske lite frukost...
Får väl försöka sova en liten stund på soffan med kanske så jag inte däckar kl nio ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0