Mamma-mys!

Igår eftermiddag kom mammsen min hit och hämtade mig. Utflykt till IKEA :D Inga köp var planerade, mest en mysdag. Kom dock hem med ett litet laptopbord. Börjar bli jobbigt att ligga i soffan med datorn, nu kan jag iaf sitta i fåtöljen ;) Haha!
Blev en sväng inom Maxi i Olofström med och på väg dit när vi kör förbi Lidl slänger morsan världens kommentar vilket gjorde att jag nästan kissade på mig av skratt. "Om du någonsin vill köra ihjäl en massa utlänningar behöver du bara köra fram och tillbaka utanför Lidl" HAHAHA! Hon är fan knäpp!
Iaf, på Maxi blev det impulsköp av hårfärg. Va i stort sett blond i huvudet och det håller inte. Nu är det ljusbrunt iaf och jag är förbannat nöjd! Blev även ett nytt nagellack som jag ska prova när jag orkar :P
Beslöt mig att sova i Mörrum eftersom Viktor ändå jobbade natt och så blev det. Massa mys med hårfärgning, bordskruvande, tv-tittande och diverse galenskaper :)

Dagen har ännu så länge bestått av lite galenskaper hos mamma, en fika hos farmor och nu har jag i stort sett kommit hem.
Väntar på att Viktor ska vakna så jag kan fixa någon middag idag. Frågan är bara vad. Pannkakor kanske? Det är lätt- och snabbgjort och förbaskat gott :P Får se vad gubben min säger sen :)

Aw, mejlade valpens uppfödare idag eftersom vi inte fått några bilder på länge. Han kamera har gått sönder och ska få en ny, men han vet inte när. Attans =/ Jag längtar ju efter att se hur hon ser ut! Och det är 10 dagar kvar tills vi hämtar henne.
Men men, den som väntar på något gott :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0