Weeei!

För en gångs skull känner jag mig på topp! Jag önskar alla dagar vore som denna. Jag är pigg och glad, energin snurrar runt i kroppen som 1000 fjärilar och jag skiter fullständigt i alla problem.
Idag är en sån dag då jag inte skulle bry mig det minsta om så taket föll i huvudet på mig, jag skulle nog bara skrattat.
Nu hoppas jag denna känslan håller i sig och att jag slipper mina depp-dagar!

Efter den obligatoriska 1-timmes promenaden med skutt och bus i skogen åkte jag hem till svärföräldrarna på semle-fika och Theia fick som vanligt ett grisöra att knapra på. Mamma och Micke var också där och eftermiddagen har bjudit på prat och skratt.
Söta som alltid är dem och gav mig både blommor och en choklad-ask som alla hjärtans dag present :) Så imorgon ska det mumsas choklad-hjärtan i soffan med pyarmas-byxor och massa filtar!

Försökte få tag på gubben min utan resultat. Först går det inte fram några signaler och när det väl gör det går numret inte att nås! Haha, för satiken! :P

Funderar på om jag skulle ta och krypa ner i sängen och sova några timmar. Inatt ska jag återigen ge mig ut på vägarna och köra tidningar. Och imorgon behöver jag upp och hoppa i vettig tid. Jag ska ringa till försäkringsbolaget och ordna med min dator, ringa till Kabo och få hjälp med duchen som läcker och sen var det något mer.. Vafan va nu det då? Hmm...

Ja, en macka och kiwi innan sängen :)

4 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0