Plock, plock, plock.

Senaste halvtimmen - timmen har jag ägnat mig åt att röja undan efter tredje världskriget som startat i vår lägenhet av någon anledning. Imorgon åker dammsugaren och golvmoppen fram..

Fullt ös idag. Upp klockan 9, behöver jag säg att jag var trött?
For till Mörrum och träffade blivande chefen, vidare till mamma, sen pappa och sist farmor innan jag begav mig hem. Ut i skogen med Theia och självklart började det ösregna så fort vi stack näsorna utanför dörren. Theia var svart om benen när vi kom hem så hon fick bada idag, igen.
Sen var det dags för gubben att fära iväg på möte. Theia somnade i fåtöljen och jag på soffan.
Jag lider av en obotlig trötthet!

Kvällen har bestått av mat, tv och plock.
Nu är det snart dags för promenix sen hoppar jag i säng.

Imorgon är det utflykt med pappsen som gäller. Han ska återigen köpa sig en bil. Haha, han är tossig.
Men han är en av de bästa! Och det ska bli mysigt med far&dotter-utflykt igen :)

Aaah, mamma är den sötaste som finns! Hittade en vårjacka på Ellos förut när jag var hos mamma och kikade i katalogen. Visade henne den och hon instämde att den var förbannad snygg! 
När jag kom hem efter alla dagens besök får jag ett sms : "Jag har beställt jackan till dig, den kommer i maj".
Är hon inte helt underbar?? Älskade mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0