Slut!

Ja, och så var snart denna dagen slut.
Har varit en helt okej dag som självklart börjades med långpromenad i skogen. Skönt väder för en gångs skull! For vidare till City för handling, vidare till Mörrum och en visit hos mamma och en hos farmor.
Resten av dagen har tillbringats innanför dessa fyra väggarna. Ovanligt va? Tss.

Tur att pappsen min var sugen på en kopp kaffe i alla fall så jag fick lite sällskap.
Gubben jobbar fortfarande och ord kan inte beskriva hur trist det är.. Inatt och imorgon, sen är han äntligen ledig. Dock bara fyra dagar och jag kan tänka mig att de kommer springa iväg rätt fort..

Mer hemmagjort hundgodis är på gång i ugnen och när det är klart ska vi bege oss ut på natt-promenad, lilla thes-fes och jag.
Det är det värsta av det värsta, att gå själv när det är mörkt.. Men vad gör man? Skyndar sig! ;)

Nej, upp i fåtöljen en liten stund. Nu ska vi äta lite chips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0