Stilla..

Här har det stått stilla i några dagar. Gubben är ju ledig så jag har varken ork eller tid för blogg ;)
Nu är han däremot ute och går en sväng med hunden så jag får la passa på att kludda lite.
Jag håller mig hemma då huvudvärken har hälsat på mig precis hela dagen.

Jobbat nu två nätter och det var behövligt. Garantera sig att några kronor kommer i slutet av nästa månad. Det är alltid välkommet.
Annars har dagarna bara bestått av mys och pys, plock och pill, bak och mat, tid åt hunden och bara varit.

Idag har jag inte gjort många knop.
Sovit halva dagen efter nattens jobb, skogen med mina härliga två, lat-mat i form av pizza och sen däckat på soffan tack vare huvudvärken.
Nu ska jag bege mig in i sängen istället och släcka mina två blå för denna dagen.
Imorgon ska jag till Mörrum och träffa blivande chefen inför sommarjobbet. Sen tar jag mig en tur till min älskade gamla farmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0