Nemen kära nån!

Det var verkligen inte igår jag uppdaterade här. Är riktigt dålig på det nu för tiden, men vad ska man skriva om när det inte händer något eller några knasiga funderingar dyker upp?

Dagarna rullar på precis som vanligt. Monotont. Drygt. Ensamt.
Gubben jobbar. Hunden sover eller flippar ut.
Segt liv förtillfället. Fruktansvärt segt. Ganska tröttsamt.

Igår kväll höll jag på att dö av tristess. Tog en långpromenad med Theia som för en gångs skulle var himla sugen på det och rörde tassarna som aldrig förr :) Som jag nämt tidigare har hon ju fått en dille på att hon inte alls ska gå. Inte mer än 200 meter. Men som sagt, igår var hon piggelin på det :) Skönt!
Bestämde mig sen för att pilla lite med naglarna. Det är sånt jag gör när jag har sjukt tråkigt.
Blev iaf rätt nöjd.


Idag har jag och Theia varit hos underbaringarna i Svängsta. Alltid lika mysigt med prat, fika, skratt och bus. Theia och Ozzy var bitvis förvånansvärt lugna. Och Leo hade så mycket energi så man hade nog kunnat försörja ett helt hus med hjälp av det ;) Lite presenter fick han också, lille spilevinken. Två tröjor med "biiiiiiiileennnn" och ett set med spade/hink/sand-låde-grejer. Självklart ska han också få något när farmor och faster varit i Ullared :)
Så återigen tackar jag familjen Nilsson/Lundahl för en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0