Ams

Precis hemkommen efter att ha varit på Ams med mamma. Det gör jag aldrig om! Haha!
Det var världens kö. När vi kom var det på nummer 11. Jag fick nummer 27 Suck!
Tiden har nog aldrig gått så långsamt och efter ca 45 minuters väntan får mamma flippet och plockar, donar och grejar. På något vis slutade detta med att vi sitter och tittar på våra körkort.
Mamma tar mitt, tittar på det och verkligen SKRIKER av skratt! Hahaha!!! Jag flabbar med, tårarna sprutar, jag var helt seriöst nära på att kissa på mig och jag tror alla i lokalen var rätt trötta på oss tillslut.
Mitt i allt ståhej är det helt plötsligt min tur och det första han ber om när jag kommer fram är, jajjemän, mitt körkort. Jag verkligen kände att jag behövde panikskratta, men försökte hejda mig och se lugn och sansad ut samtidigt som skratt-tårar stiger i ögonen och jag försöker lugnt och allvarligt säga "ja, visst".

Så. Vi kan alltså konstatera 3 saker.
1) Det är jäävligt segt på ams.
2) Man ska inte sätta mig och mamma i samma rum och be oss vänta på något i närmare en timme.
3) Jag ser fruktansvärd ut på mitt körkort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0