Då kör vi. Igen.

Hej och hopp, nu ska vi köra till Växjö Djursjukhus. Igen..

Idag när vi hade varit ute i skogen och kom hem såg jag att Theia kisade och blinkade jättemycket med sitt vänstra öga. Tittade i det och vad ser jag? I det bruna är hon alldeles blodröd och allt eftersom tiden gick blev hon mer och mer irriterad där. Så det var inte mycket att be för utan att ta telefonen och ringa till Växjö.
De tror att det kan vara en spricka (eller vad de nu sa) i hornhinnan som orsakat en blödning. Så vi fick en akuttid ikväll 18.00.

Alltså när ska detta sluta? Är det inte det ena så är det det andra. Och vi hinner fan inte avsluta det ena eländet innan det andra börjar.
Jag tycker så synd om min lille vovve.. Och gudarna ska veta att det har fan inte varit billigt för oss på senaste med alla detta vet.kostnader, kortison, ögonsalvor, specialfoder, körningar till och från Växjö osv. osv...
Jag är så less på detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0