Vilken lördag!

Gårdagen var verkligen lyckad och supermysig!
Gubben och jag stack till Thaien och käkade gott. Höjdpunkten var lätt friterad banan med glass som jag aldrig tagit där innan eftersom jag blir så satans mätt. Men igår hade jag gett mig fanken på att äta den också. Och det gjorde jag. Och sjukt mätt blev jag.

Väl hemma dök sis och hennes kära äntligen upp.
Massa prat och skratt, Absolut-Överens-spelande, lite gott dricka och lite galenskaper gjorde kvällen.



Idag har hela dagen tillbringats i Mörrum. Och nu ska jag alldeles strax bege mig till Bellevue för ett par timmars stuffande.
Jag tror jag kommer somna innan jag lägger huvudet på kudden, men innan dess ska jag fjäska till mig en kvällsmassage. Min rygg gör så ont idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0